Mini-tabara ”Pe urmele pustnicilor din Bucegi”

Home / Anunturi / Mini-tabara ”Pe urmele pustnicilor din Bucegi”

bucegi

Mini-tabara in Parcul Natural Bucegi

In perioada 23-25 iunie 2017, organizam o mini tabara in Parcul Natural Bucegi. Vom campa in apropierea cabanei Padina si vom explora versantul vestic al Bucegilor, cu zone de belvedere spre culoarul Rucar-Bran.

Obiectivele excursiei sunt: realizarea unui traseu in partea superioara a versantului vestic al Bucegilor, vizitarea unei zone unde au pustnicit monahi de la schitul Ialomicioara, participarea la sfanta Liturghie de praznicul Nasterii sfantului Ioan Botezatorul si vizitarea pesterii Ialomicioara.

Programul pe zile este urmatorul:

Ziua 1 (23 iunie): plecarea la ora 7.00 din curtea bisericii Sf. Spiridon Nou, parcurgerea drumului București – Busteni – Saua Dichiu – Cabana Padina; masa de pranz pe traseu; traseul Saua Strunga – vf. Strungile Mari – Coltii Tapului – Muntele Batrana – Hotel Pestera – Cabana Padina; instalarea corturilor si masa de seara. Paza de noapte.

Ziua 2 (24 iunie): participarea la sfanta Liturghie de praznicul Nasterii Sf. Ioan Botezatorul la manastirea Pestera Ialomitei; masa de pranz; plimbare pe valea Horoabe, pana la intrarea pe canion, pentru a vizita o zona unde s-au nevoit pustnici.

Ziua 3 (25 iunie):  participarea la sfanta Liturghie la manastirea Pestera Ialomitei; masa de pranz; vizitarea Cheilor Tatarului si a Lacului Bolboci; plecarea spre Bucuresti.

Cazarea va fi la cort, pe valea Ialomitei, in apropierea cabanei Padina. Vor fi 2 nopti la cort. Se va organiza paza de noapte.

Mancarea va fi la pachet pentru micul dejun si pranzul de vineri (23 iunie), iar cina va fi la cort. Sambata si duminica nu vom manca dimineata (cu exceptia celor care doresc altfel si anunta din timp), pranzul si cina vor fi la cort. Se va gati de post la ceaun / la foc de tabara (cu peste sambata si duminica).

Transportul va fi, ca de obicei, cu masinile noastre. In vederea planificarii transportului vom comunica telefonic in saptamana plecarii. Ii rog pe parintii care doresc sa participe la transport si in excursie sa specifice acest lucru in formularul de inscriere, la sectiunea Observatii, sau la telefon.

Costul mini-taberei este de 75 lei / cetas (25 lei / zi).

Echipament necesar:

  • rucsacel de drumetie
  • sac de dormit
  • saltea de izopren
  • bocanci de munte (impermeabili si care sa tina glezna)
  • adidasi (de rezerva si pentru drumul cu masina)
  • pantaloni lungi, rezistenti
  • pantaloni de trening, pentru seara si noapte
  • parazapezi (recomandabil, pentru a evita murdarirea exagerata a pantalonilor)
  • geaca impermeabila, cu glugă
  • sau pelerina
  • pulover / polar (chiar 2 pulovere, pentru cine crede ca este mai friguros)
  • caciula (pentru seara si noapte)
  • palarie / sapca (obligatoriu, pentru zi, pentru a evita insolatia)
  • crema de protectie solara
  • schimburi pentru 3 zile
  • recipient  de tip termos pentru lichide (700 ml – 1 L)
  • carnet de elev
  • mapa A5 pentru notite de teren
  • trusa prim ajutor (plasturi, betadina, antipiretice, analgezice, antidiareeice etc.)
  • trusa igiena personala
  • hrana rece (sandwich-uri, biscuiti, fructe, batoane de cereale, glucoza, fructe confiate, nuci si seminte etc.)

Pentru inscriere va rugam sa accesati formularul de participare, aici sau click pe imagine. Inscrierea poate fi facuta pana cel tarziu pe data de 20 iunie, orele 22.00. Daca doriti sa inscrieti mai multi copii, fiecare copil va fi inscris separat (nu toti pe o singura linie).

In cazul in care cetasi inscrisi nu mai pot participa din motive obiective, va rugam sa ne anuntati prin sms la telefon 0767 757 849 sau 0752 687 324 (Dorin Pop), pana cel tarziu joi dimineata – 22 iunie 2017, ora 10.00.

Cetasii care nu au fost inscrisi in formularul de participare nu vor putea participa in excursie. Numarul minim de cetasi participanti este de 8. Numarul maxim de participanti cetasi este de 22. In momentul depasirii acestui numar formularul de participare va fi dezactivat, chiar inainte de termen.

Intalnirea de plecare va avea loc in curtea bisericii Sfantul Spiridon in data de 23 iunie, la ora 7.00 si vom ajunge la cabana Padina in jurul orei 11, cel tarziu. Pentru transport vom comunica mai multe telefonic, in saptamana plecarii.

Orice detaliu suplimentar pe care il considerati necesar, va rugam sa il solicitati lasand un comentariu in sectiunea de mai jos, in sectiunea Observatii din formularul de inscriere sau contactandu-ne pe e-mail sau telefon.

Va asteptam cu drag !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *